Za otroke in mladino

Poučevanje otrok od 4. do 6. leta starosti     URNIKI

Poučevanje otrok od 4. do 6. leta starosti, v skupinah od 5 do 8 učencev. Tečaji trajajo 1 šolsko leto (od septembra do junija), enkrat tedensko po 60 minut, kar v celoti obsega 35 polnih ur. Pouk vključuje poleg didaktično zasnovanih iger tudi učenje pesmi, petje in risanje.

Manjše skupine omogočajo, da se učitelj bolje posveti vsakemu posamezniku. Med letom dvakrat organiziramo individualne govorilne ure za starše, pred božičnimi prazniki ali ob koncu leta pa pripravimo krajši nastop. Starši se tako lahko neposredno seznanijo z učnimi rezultati svojih otrok. Nastop tudi posnamemo z video kamero, vsak otrok pa prejme brezplačni spominski HD video posnetek.

Tečaj je tudi odlična priprava otrok na vstop v prvi razred osnovne šole, saj se večinoma prvič seznanijo z osnovnim redom poteka pouka v razredu, kot je časovno določeno obdobje trajanja pouka, sedenje pri pouku, poslušanje ali gledanje posameznih lekcij programa in upoštevanje drugih pravil, ki jih mehko uvajamo prek šolskega leta.

Poučevanje otrok od 1. razreda osnovne šole naprej       URNIKI

Poučevanje otrok od 1. razreda osnovne šole dalje poteka v skupinah od 5 do 8 učencev. Tečaji trajajo 1 šolsko leto (od septembra do junija), enkrat tedensko po 2 šolski uri, v končnem obsegu torej 70 pedagoških ur.

Manjše skupine učitelju omogočajo individualni pristop in dobro podporo učencu tudi pri šolskih zahtevah pred testi, ustnimi preverjanji… Med letom dvakrat organiziramo individualne govorilne ure za starše, pred božičnimi prazniki ali ob koncu leta pa pripravimo krajši nastop. Na ta način se starši neposredno in na sproščen način seznanijo z učnimi rezultati svojih otrok. Nastop posnamemo z video kamero, vsak otrok pa prejme brezplačni spominski HD video posnetek.

Priprava osnovnošolcev na nemščino v srednji šoli

Učence 8. in 9. razredov osnovne šole naučimo osnov sporazumevanja, besedišča in slovnice, kar jim olajša srečanje z nemščino v srednji šoli. Na srednjih šolah namreč pouk nemščine poteka precej intenzivno, posebej v prvem in drugem letniku, saj večinoma dijaki nekaj znanja že imajo iz osnovne šole in se zaradi tega praviloma pouk prilagodi večini s predznanjem, posledično zaradi tega dijakom, ki predznanja nimajo, prvo srečanje z nemškim jezikom predstavlja velik izziv.